Project Description

Voedingspraktijk Edith

Opdrachtgever:  Voedingspraktijk Edith 

Jaar: maart-april 2019

Uitingen: logo met huisstijl en moodboard (afbeeldingen in het moodboard zijn van Pinterest), visitekaartje

Opdracht: Edith heeft haar bedrijf Voedingspraktijk Edith een jaar of drie geleden opgericht en vond het tijd voor een restyling van haar logo en huisstijl. In een gesprek hebben we besproken wat haar wensen waren en ben ik daarna aan de slag gegaan met het logo.

Edith gaf aan dat ze handwriting erg mooi vind, dat heb ik toegepast in het woordmerk. Het andere lettertype Raleway heb ik gelaten wat het was. De huisstijlkleuren okergeel en aubergine heb ik gekozen omdat dit niet heel standaard is voor een voedingspraktijk zodat het meer opvalt. En deze kleurcombinatie vond ik een sjieke uitstraling geven. De visitekaartjes zijn op een matte witte papiersoort gedrukt waardoor de kleuren goed uitkomen op het papier. De websitebouwer van Edith heeft de huisstijl doorgevoerd in haar website.

Foto’s in het moodboard: Pinterest.com